Pomoč in stik

Vaša neposredna povezava z nami

Imate vprašanja o naših storitvah in izdelkih? Ali potrebujete pomoč?

Takojšnja storitev
+386 80 820009

Pon - Pet

7:00 - 16:00

Nedelje in državni prazniki so izključeni.

Ali pa morda ne tako neposredno?

Nedelje in prazniki so izključeni.

Stopite v stik z nami
Možnosti za stik
Pomoč in podpora neposredno na lokaciji
Poiščite najbližjo poslovalnico

Esc

12.03.2024

Obnova nakladalnega velikana

Pristanišče Lübeck. Na vratih starega mestnega jedra Lübecka ogromen žerjav nalaga zabojnike na ladje, namenjene v Sankt Peterburg in na severno Finsko. Mobilni pristaniški žerjav z nosilnostjo dvigala 100 ton je največji žerjav v lasti družbe Lübecker Hafen-Gesellschaft (LHG) in se v pristanišču Nordland uporablja za dvigovanje posebno težkega blaga. Ko je grozilo, da bo glavni valj velikana odpovedal, je popravilo prevzela družba HANSA-FLEX.

  • Prevoz

Pristanišče Lübeck. Na vratih starega mestnega jedra Lübecka ogromen žerjav nalaga zabojnike na ladje, namenjene v Sankt Peterburg in na severno Finsko. Mobilni pristaniški žerjav z nosilnostjo dvigala 100 ton je največji žerjav v lasti družbe Lübecker Hafen-Gesellschaft (LHG) in se v pristanišču Nordland uporablja za dvigovanje posebno težkega blaga. Ko je grozilo, da bo glavni valj velikana odpovedal, je popravilo prevzela družba HANSA-FLEX.

 

Dvižna naprava na ročaju žerjava se kot kotna ročica razgibava nad ladijsko palubo. Z največjo natančnostjo se dotakne zabojnika, ga dvigne z ladje čez steno doka in ga položi na hrbet vlačilca, ki blago prepelje v skladišče. Ker naslednji tovor že čaka, sta potrebni natančnost in hitrost. Pristaniške dejavnosti so odvisne od zanesljive uporabe vseh naprav. Ko je v začetku leta začel puščati devet metrov dolg valj dvižne roke, je bila zato hitrost bistvenega pomena. Le redki ponudniki storitev lahko hitro popravijo tako velik valj. „Za takšno delo so potrebne izkušnje, usposobljeno osebje in ustrezni stroji, saj smo morali za odstranitev bata zaradi njegove velikosti uporabiti žerjave,“ pojasnjuje Holger Fehrig, vodja oddelka za servis cilindrov v podjetju HANSA-FLEX v Königshofnu. Podjetje HANSA-FLEX je popravljeno jeklenko podjetju LHG vrnilo v enem tednu

/

Natančne rešitve

Družba HANSA-FLEX z družbo LHG sodeluje že 16 let. Podjetje HANSA-FLEX podjetju LHG dobavlja vse komponente, ki jih potrebuje za svoje hidravlične sisteme, od cevi do krogelnih pip in ventilov.

Zanesljiv partner, kot je družba HANSA-FLEX, je bistvenega pomena za pristaniške dejavnosti podjetja LHG, ki združujejo več različnih storitev. Družba LHG upravlja štiri pristaniške terminale ob reki Trave (Skandinavski dok, Nordlandski dok, Seelandski dok in Schlutup). Tehnične storitve, skladiščenje, nepremičnine, pretovarjanje, tovorjenje in prevoz – podjetje LHG ponuja vse iz enega vira. Skupina LHG bo tako na zahtevo prevzela odgovornost za organizacijo, izvajanje in spremljanje celotne dobavne verige od nakladalca do prejemnika. Če iščete tipične kupe zabojnikov, ki jih najdete v drugih mednarodnih pristaniščih, boste to storili zaman: različne vrste tovora se premikajo in skladiščijo na terminalih LHG. V doku Nordland na primer žerjav, opisan na začetku tega članka, premešča ogromne tovore, ki bi bili preveliki za prevoz s tovornjaki ali železnico na ladje. Nato jih je mogoče odpremiti naprej po kanalu Elbe-Lübeck.

/

Naprave servisira izkušena ekipa. Zunanji ponudniki storitev pomagajo vzdrževati delovanje logističnih verig. „S sodelovanjem s sistemom HANSA-FLEX lahko ohranjamo nemoten potek dela, ki je potreben v vseh sodobnih pristaniščih,“ povzame Jens Maack, vodja delavnice v pristanišču Nordland. „Hitrost in prilagodljivost podjetja HANSA-FLEX pri popravilu cilindra sta še dodatno utrdili naše dolgoletno sodelovanje.“

„S podjetjem HANSA-FLEX lahko ohranjamo nemoten potek dela, ki je potreben v vseh sodobnih pristaniščih!“

Jens Maack

Vodja delavnice v pristanišču Nordland

„Hitrost in prilagodljivost podjetja HANSA-FLEX pri popravilu jeklenke sta še utrdili naše dolgoletno sodelovanje!“

Jens Maack

Vodja delavnice v pristanišču Nordland

/

Težki tovori

Generatorji, strojne komponente, ogromni bagri in celo dizelske lokomotive ali celotni bolnišnični moduli: za dvig takšnih bremen je potrebna izjemno težka oprema. Nakladalni žerjav na terminalu tehta 400 ton, zato ga je treba uporabljati le na posebno trdnih tleh. Hidravlika mora vzdržati visok tlak, ki nastane pri dvigovanju bremena, in zanesljivo delovati pri njegovem zadrževanju. Pred popravilom je cilinder še vedno uporabljal tesnila proizvajalca, ki so v času izdelave predstavljala najnovejšo tehnologijo. Med postopki dvigovanja je bil tlak, ki je nastal med tesnili, večji od tlaka v samem cilindru. Posledično je bilo eno od tesnil na območju cilindra stisnjeno, med oba tesnilna elementa pa je pronicalo olje. Diagnoza: pritisk vleka. Danes so na voljo naprednejše tehnične rešitve. „Soočili smo se z izzivom, da bi našli material, ki je primeren tako za področje visokega kot nizkega tlaka – tlačno območje med 20 in 200 bari,“ pojasnjuje Fehrig. „Če bi tesnilo optimizirali samo za visoke tlake, bi lahko prišlo do puščanja.“ Zahtevo je izpolnila kombinacija teflona (PTFE) in ojačane nitrilne gume (NBR). Prav tako je bilo treba popraviti poškodbe na batni palici. To je bilo izvedeno s posebnim postopkom galvanizacije s krtačo. Pri tem gre za hiter, premikajoč se nanos galvanske kovine za obnovo površinske obdelave strojnih sestavnih delov.

Močan časovni pritisk

„Pred načrtovanim popravilom je pristaniško podjetje žerjav že izločilo iz obratovanja,“ poroča Fehrig. „Delo je bilo zato izredno nujno. Hkrati so nam izziv predstavljale tudi dimenzije cilindra.“ Premer bata je 420 mm, batnica pa je dolga devet metrov in debela 340 mm. Popravilo batne palice takšne velikosti in ustreznega cilindra je zapleteno in dolgotrajno, vendar je morala družba HANSA-FLEX delo opraviti v zelo kratkem času: „Delali smo v treh izmenah: valj smo razstavili, ga servisirali in večkrat preizkusili. Vzporedno s tem smo obdelali tudi batno palico in tesnila.“ Zaradi tega tesnega in hitrega sodelovanja med oddelkoma HANSA-FLEX za tehnologijo tesnil in za popravilo cilindrov je podjetje drugačno od vseh drugih v svoji panogi.

Preberite več

  • Delovanje letališča

    Heathrow je največje letališče v Evropi in sedmo največje na svetu s približno 75 milijoni potnikov na leto. Visoko specializirana podjetja za zemeljsko oskrbo skrbijo za nemoteno delovanje letališča, ki letno opravi pol milijona vzletov in pristankov.
    Izvedite več
  • Rušilni velikan v akciji

    Podglavnik za rušenje BHD-3010 z dosegom 30 metrov natančno in močno premika rušilne škarje do fasade hiše. Kos za kosom previdno odstrani trdni beton iz stavbe in prereže armaturno jeklo. Kmalu od stavbe ostanejo le še kupi sortiranih ruševin. Inovativna roka bagra podjetja Plannerer Holding KG ima veliko večjo nosilnost kot običajni bagri za rušenje.
    Izvedite več
  • Gospodarji zemlje

    Oldenburger Münsterland. V okrožjih Cloppenburg in Vechta je dežela ravna, domačini govorijo "Plattdeutsch" in se nenehno pozdravljajo z "Moin". Ljudje v regiji so prav tako kmečki, preprosti in topli kot njihov brezčasni pozdrav. V osrčju dežele Oldenburger Münsterland leži vas Emstek. Od leta 1972 je Emstek sedež podjetja Hans Wübben GmbH, ki je specializirano za…
    Izvedite več