Pomoč in stik

Vaša neposredna povezava z nami

Imate vprašanja o naših storitvah in izdelkih? Ali potrebujete pomoč?

Takojšnja storitev
+386 80 820009

Pon - Pet

7:00 - 16:00

Nedelje in državni prazniki so izključeni.

Ali pa morda ne tako neposredno?

Nedelje in prazniki so izključeni.

Stopite v stik z nami
Možnosti za stik
Pomoč in podpora neposredno na lokaciji
Poiščite najbližjo poslovalnico

Esc

Esc

12.03.2024

Največje zaupanje po vsej Evropi

Boels oddaja vse, kar je potrebno na gradbiščih, od majhnih električnih vrtalnikov do 22,5-tonskih goseničnih bagerjev. To počne v enajstih državah po vsej Evropi. Podjetje, ki uporablja toliko opreme, mora tudi veliko vzdrževati in popravljati.

  • Gradbeništvo

Boels oddaja vse, kar je potrebno na gradbiščih, od majhnih električnih vrtalnikov do 22,5-tonskih goseničnih bagerjev. To počne v enajstih državah po vsej Evropi. Podjetje, ki uporablja toliko opreme, mora tudi veliko vzdrževati in popravljati. Kjer koli so potrebne hidravlične komponente, se podjetje v celoti zanaša na vseevropsko servisno mrežo HANSA-FLEX, ne glede na to, ali gre za poškodbe na gradbišču ali za načrtovano vzdrževanje v delavnici Boels.

 

Podjetje Boels je bilo ustanovljeno leta 1977 na Nizozemskem in se je razvilo v eno najprestižnejših evropskih podjetij za najem orodja, strojev, gostinske opreme in opreme za prireditve. V enajstih državah ima 400 podružnic, od tega več kot 150 v Nemčiji. Med strankami so tako zasebniki kot tudi tehnična podjetja in gradbena podjetja. “Kadar koli je za projekt potrebno orodje ali stroj, ga podjetje Boels da na voljo,” pojasnjuje Thomas Stoffel, tehnični vodja pri podjetju Boels v Nemčiji. V naravi stvari je, da se v gradbenih strojih uporablja veliko hidravlike. Moč oljnega tlaka se uporablja v tisočih strojih, od bagerjev do delovnih ploščadi.

Dolgoletno partnerstvo

Ne glede na to, ali gre za zasebnika ali obrtnika: pri gradbenih projektih vedno vlada časovni pritisk. Zadnja stvar, ki jo kdo potrebuje, so okvare strojev, zato je hiter odziv bistvenega pomena. “Našim strankam obljubljamo, da bomo v primeru okvare stroja zaradi napake našli rešitev v enem dnevu,” pravi Thomas Stoffel. Pri teh dejavnostih so v akciji številni Boelsovi mehaniki. Če pa stranka prijavi hidravlično poškodbo, pokličejo strokovnjake HANSA-FLEX. Podjetji sodelujeta že 15 let. Tesno sodelovanje se je začelo na sedežu podjetja Boels v Sittardu na Nizozemskem. Zaradi začetnih pozitivnih izkušenj je specialist za najem postopoma prenesel odgovornost za celotno Nizozemsko na podjetje HANSA-FLEX. Ko je družba Boels želela standardizirati svoje hidravlične storitve za celotno Evropo, je družba HANSA-FLEX s svojo mednarodno mrežo in preverjenim pristopom, usmerjenim v rešitve, lahko zagotovila potrebne storitve. Vodja ključnih strank Marius Vennemann, vodja oddelka Peter Düring in vodja prodaje Martin de Man so zdaj osrednji kontaktni člani družbe HANSA-FLEX za podjetje Boels. Zagotavljajo hitro in zanesljivo popravilo hidravličnih poškodb po vsej Evropi.

/

Osrednja kontaktna točka

Če je prijavljena hidravlična poškodba, podružnica Boels pošlje poročilo o napaki na osrednji e-poštni naslov HANSA-FLEX. “Pomembno nam je, da imamo jasen postopek, v katerem vsak ve, kaj mora storiti, in mu ni treba najprej preverjati, kdo je odgovoren,” pravi Thomas Stoffel. V podjetju HANSA-FLEX je za Nemčijo v pripravljenosti 12 dispečerjev, ki 24 ur na dan in 365 dni na leto beležijo poročila o napakah. Nato napotijo vozilo za hitri hidravlični servis, ki lahko nalogo opravi v najkrajšem možnem času. “Naši dispečerji uporabljajo podatke GPS, da vidijo, katero vozilo je v bližini,” pojasnjuje Marius Vennemann. “Sistem nam tudi sporoča, kako hitro bo na voljo, tako da se lahko optimalno odzovemo.” Na ta način so vozila hitre hidravlične službe v uporabi približno 7000-krat na leto.

Zanesljive ocene

Ko na prizorišče pride tehnik HANSA-FLEX, se Boels popolnoma zanese nanj. Sam oceni škodo. “Ko je treba stranki izstaviti račun, je presoja strokovnjaka HANSA-FLEX odločilnega pomena,” pravi Thomas Stoffel. Konec koncev, če so stranke odgovorne za škodo, ki je nastala zaradi napak pri delu ali neprevidnosti, jo morajo plačati same. Če pa je okvara stroja posledica obrabe ali tehnične napake, jo mora plačati podjetje Boels. Ocena tehnika je dragocen prispevek k delovnemu procesu tudi na drugih področjih: če se na kraju samem izkaže, da ne gre za hidravlično poškodbo, zagotovi takojšnje povratne informacije skupaj z zanesljivo oceno, kje bi lahko bila težava. To podružnici Boels omogoča hiter in ustrezen odziv. Ko tehnik HANSA-FLEX popravi morebitne hidravlične poškodbe, podružnici Boels sporoči, da je naročilo izpolnjeno in da je stroj ponovno pripravljen za obratovanje. To pomeni, da ima podjetje Boels vedno na voljo najnovejše informacije o stanju.

/

Varnost na prvem mestu

Boels se pri varnosti zanaša tudi na svojega partnerja na področju hidravlike. “Varnost pri delu je za nas ključnega pomena,” potrjuje Stoffel. Vse, ki želijo najeti stroje pri podjetju Boels, vedno obvestimo o potrebni zaščitni opremi. V primeru posebej pomembnih varnostnih ukrepov, kot je zaščita pred padcem za dvižne delovne ploščadi, je ustrezna oprema vedno vključena. Poleg tega se strankam dobavljajo le stroji, ki so bili testirani v skladu s predpisi o industrijski varnosti. Teste opravi usposobljeno Boelsovo osebje. Da bi lahko zagotovili te standarde, Boels sodeluje tudi s testno organizacijo DEKRA. “Pri popravilih hidravlike, pomembnih za varnost, se moramo popolnoma zanesti na to, da naš partner dela strokovno, zanesljivo in s kakovostnimi materiali. In v tem primeru to lahko storimo,” pravi Stoffel.

Načrtovano vzdrževanje

HANSA-FLEX pa ni potreben le v podjetju Boels, ko je na gradbiščih v kratkem času potrebna hitra hidravlična storitev. Sodelovanje zajema tudi redna vzdrževalna dela na velikih strojih. Ko se v petih osrednjih delavnicah v Hamburgu, Berlinu, Willichu, Karlsruheju ali Münchnu verižni bagri ali dvižne delovne ploščadi opremijo s popolnoma novimi hidravličnimi cevnimi sistemi, se skupaj s hitrim hidravličnim servisom pokliče tudi industrijski servis. Takšen projekt običajno traja več dni ali celo tednov. Ne glede na to, ali gre za redna vzdrževalna dela ali nujna popravila – Thomas Stoffel je s svojim hidravličnim partnerjem zelo zadovoljen: “Hidravlične težave za nas in naše stranke ne predstavljajo težav, saj nam družba HANSA-FLEX zagotavlja strokovno rešitev, ki jih odpravi hitro in učinkovito.”

Izvedite več

  • Najmočnejši industrijski pihalnik na svetu

    Aerzener Maschinenfabrik proizvaja trenutno najmočnejše prostorninsko puhalo na svetu. Power enote Willmann zagotavljajo nemoteno delovanje puhal – tudi v eksplozivnih okoljskih pogojih.
    Izvedite več
  • Čista nafta, čista proizvodnja cementa

    Kako Holcim stranski proizvod pri proizvodnji surovega železa spremeni v dragoceno surovino za proizvodnjo cementa in zakaj je čisto hidravlično olje nepogrešljivo.
    Izvedite več
  • Inženiring strojev in naprav

    Podjetja na področju strojništva in gradnje naprav morajo navdušiti z odlično kakovostjo izdelkov in prvovrstnimi storitvami. HANSA-FLEX podpira proizvodna podjetja pri tem z zagotavljanjem visokokakovostnih tekočinskih komponent, ki so usmerjene v povpraševanje, upravljanjem delov, prilagojenim sinhroniziranim proizvodnim procesom, in storitvami za stranke po vsem svetu. Spoznajte prednosti strateškega partnerstva s podjetjem HANSA-FLEX.
    Izvedite več
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.