Pomoč in stik

Vaša neposredna povezava z nami

Imate vprašanja o naših storitvah in izdelkih? Ali potrebujete pomoč?

Takojšnja storitev
+386 80 820009

Pon - Pet

7:00 - 16:00

Nedelje in državni prazniki so izključeni.

Ali pa morda ne tako neposredno?

Nedelje in prazniki so izključeni.

Stopite v stik z nami
Možnosti za stik
Pomoč in podpora neposredno na lokaciji
Poiščite najbližjo poslovalnico

Esc

12.03.2024

Digitalna revolucija v industrijskih dejavnostih

Skupina M-Group s svojo mobilno platformo Quadriga revolucionarno spreminja vzdrževanje opečnih zidov v industrijskih pečeh: daljinsko vodeni robot s hidravličnim kladivom varneje in stroškovno učinkoviteje opravlja prej ročno izvedena popravila poškodb.

  • Reference
  • Stroji

Zidake industrijskih peči je treba redno popravljati. S svojo edinstveno mobilno platformo Quadriga je skupini M-Group prvič uspelo združiti konkurenčne cilje varnosti na delovnem mestu, prihranka časa, zmanjšanja stroškov in optimizacije procesov.

 

Kakor se na prvi pogled zdijo cement, jeklo, steklo, aluminij ali celo sladkor različni, jim je skupna ena glavna značilnost: industrijske peči so bistvenega pomena za njihovo proizvodnjo. Temperature, ki presegajo 1 000 °C, so običajne. Za sežig cementa je na primer potrebna temperatura 1 450 °C. Peči so v notranjosti obložene z ognjevarno opeko, da se optimizira toplotna učinkovitost. Z opeko obloženi deli dosegajo premer do 15 metrov in višino do 100 metrov.

Redni pregledi in revizije industrijskih peči in predvsem njihovih zidakov so obvezni: “Med proizvodnjo cementa abrazija povzroča erozijo ognjevarne obloge. Poleg tega prihaja do obremenitev zaradi temperaturnih sprememb in termokemične korozije, kar povzroča poškodbe in luščenje opečnega zidu,” pojasnjuje Bennet Röpke, vodja projekta Quadriga v skupini M-Group. Za vzdrževanje opeke so morali upravljavci obrata ali specializirani ponudniki storitev prej postavljati odre znotraj peči. Nato so s površine opeke odstranili usedline, poškodovane opeke pa so bile odstranjene in zamenjane. To je fizično zahtevno delo, ki zaradi slabe vidljivosti, visokih temperatur, padajočih opek, prahu in hrupa za specializirane zidarje ni brez nevarnosti. Prav tako je zelo zamudno in drago. V cementarni se lahko hitro pojavijo stroški izpada do 200.000 EUR – na dan, je treba poudariti. Usklajevanje različnih vključenih strok je še en dejavnik negotovosti.

/

Revolucija namesto evolucije

Karen Maria Mönstermann iz oddelka za odnose z javnostmi in trženje podjetja je opisala pritisk, ki je botroval novemu razvoju: “V zadnjih sto letih na tem področju ni bilo skoraj nobenega napredka. Zato smo iskali rešitev, ki bi hkrati optimizirala diametralno nasprotne dejavnike, kot so varnost pri delu, stroški, čas in kakovost procesa.” Skupina M-Group je z napravo Quadriga razvila rešitev, ki ni le evolucija, temveč prava revolucija na področju vzdrževanja industrijskih peči. Prej uporabljene odre je nadomestila platforma, ki se po kablih navpično premika navzgor in navzdol v notranjosti peči. Do šest hidravličnih cilindrov varno podpira stranico ploščadi. Prihranek časa v primerjavi z običajnimi odri je ogromen: medtem ko sta montaža in demontaža znotraj peči včasih trajala približno 100 ur, platforma za isti namen potrebuje le 14 ur.

Digitalizirano poslovanje

Vendar pa inovacija ni omejena le na zamenjavo odrov. Pri Quadrigi robotska roka, ki se lahko obrača in vrti v vse smeri, s hidravlično gnanim kladivom opravlja prej ročno delo rušenja zidovja. Prednost je, da pilot Quadrige, ki upravlja robotsko roko, sedi zunaj peči v kabini, ki služi kot nadzorni center. Več kamer, mikrofonov in senzorjev vzdržuje stik med pečjo in nadzornim centrom. “Digitalizacija vzdrževalnih del s platformo Quadriga ne povečuje le varnosti pri delu, temveč tudi učinkovitost, saj se lahko robotska roka uporablja 24 ur na dan. Hkrati razbremenimo zaposlene in nenazadnje naredimo naš poklic privlačnejši za mlade,” je prednosti, ki jih prinaša Quadriga, povzela Mönstermannova.

/

Decentralizirana hidravlika

Za zaščito hidravličnega pogonskega sklopa pred vibracijami in prahom je nameščen zunaj peči, kar olajša vzdrževanje. Napajalne in povratne cevi so s ploščadjo Quadriga povezane s trojnim cevnim kolutom dolžine 40 metrov. Tretja cev prenaša stisnjen zrak za čiščenje kamer, v primeru težav pa se lahko uporabi tudi za hidravliko. “Za cevni kolut uporabljamo cevi Pro podjetja HANSA-FLEX, ki so zaradi trde plastične prevleke večkrat bolj odporne proti obrabi kot standardne cevi,” poroča Röpke.

Oblikujemo svoje zahteve in HANSA-FLEX nam hitro ponudi predloge, med katerimi lahko izbiramo. To nam olajša razvoj, hkrati pa dobimo dragocene predloge.

Bennet Röpke

Vodja projekta Quadriga

Osebna storitev

V platformi Quadriga se uporablja veliko število komponent HANSA-FLEX. Včasih je treba za ozke prostore za vgradnjo uporabiti kreativne rešitve na področju hidravlike, zlasti zato, ker je treba Quadrigo prevažati na prostorsko varčen način, kar se odraža v omejenih prostorih za vgradnjo. Röpke ceni bližino podružnice Lemgo in osebni stik: “Navedemo svoje zahteve in podjetje HANSA-FLEX nam hitro ponudi predloge, med katerimi lahko izbiramo. To nam olajša razvojno delo, hkrati pa dobimo dragocene ideje.” Vodja poslovodstva družbe HANSA-FLEX Andre Dux je osrednja kontaktna točka za usklajevanje med podružnico, službo Rapid Hydraulic Service, proizvodnjo cilindrov, inženiringom in izdelavo agregatov ter hčerinsko družbo HANSA-FLEX Willmann Steuerungstechnik. “Ponosni smo, da podpiramo tako pionirski razvoj in da lahko prispevamo svoje strokovno znanje z najrazličnejših področij hidravlike,” pravi Dux.

Izvedite več

  • Enakopravni partnerji

    Hamm AG proizvaja valje za asfaltiranje in zemeljska dela
    Izvedite več
  • Učinkovito upravljanje cevi

    Družba GKN ima koristi od nemotene interakcije med podjetjem in ponudnikom storitev
    Izvedite več
  • Delovanje letališča

    Heathrow je največje letališče v Evropi in sedmo največje na svetu s približno 75 milijoni potnikov na leto. Visoko specializirana podjetja za zemeljsko oskrbo skrbijo za nemoteno delovanje letališča, ki letno opravi pol milijona vzletov in pristankov.
    Izvedite več