Pomoč in stik

Vaša neposredna povezava z nami

Imate vprašanja o naših storitvah in izdelkih? Ali potrebujete pomoč?

Takojšnja storitev
+386 80 820009

Pon - Pet

7:00 - 16:00

Nedelje in državni prazniki so izključeni.

Ali pa morda ne tako neposredno?

Nedelje in prazniki so izključeni.

Stopite v stik z nami
Možnosti za stik
Pomoč in podpora neposredno na lokaciji
Poiščite najbližjo poslovalnico

Esc

12.03.2024

Destinacija zugspitze

Ko “gora kliče”, je HANSA-FLEX na mestu. Ponudnik sistemov, ki pokriva različne vidike hidravlike, je dejaven tudi na najvišjem nemškem vrhu, 2.962 metrov visoki Zugspitze. Tam podjetje HANS-FLEX podpira servisne tehnike družbe Zugspitzbahn AG na področju hidravlike in sodeluje pri zagotavljanju možnosti za turiste, pohodnike in smučarje, da na tem območju preživijo nemotene in varne ure. Pri tem hčerinsko podjetje HANSA-FLEX HDS Hydraulik GmbH intenzivno skrbi za snežne mačke Kässbohrer, ki se uporabljajo na smučiščih.

  • Track

Ko “gora kliče”, je HANSA-FLEX na mestu. Ponudnik sistemov, ki pokriva različne vidike hidravlike, je dejaven tudi na najvišjem nemškem vrhu, 2.962 metrov visoki Zugspitze. Tam podjetje HANS-FLEX podpira servisne tehnike družbe Zugspitzbahn AG na področju hidravlike in sodeluje pri zagotavljanju možnosti za turiste, pohodnike in smučarje, da na tem območju preživijo nemotene in varne ure. Pri tem hčerinsko podjetje HANSA-FLEX HDS Hydraulik GmbH intenzivno skrbi za snežne mačke Kässbohrer, ki se uporabljajo na smučiščih.

 

Ta regija ponuja zanimivosti v vsakem letnem času. Ime Zugspitze je bilo prvič omenjeno leta 1590. Ime naj bi izhajalo iz številnih lavinskih poti, ki so jih našli na strmih pobočjih severnega vznožja gore, kar je v 19. stoletju počasi prebujalo zanimanje. Po zgodovinskem izročilu se je avgusta 1820 na ta vrh kot prvi povzpel poročnik Josef Naus. Na nekaterih poteh ta tura še vedno predstavlja izziv za alpiniste. Danes večina obiskovalcev vrh, na katerem je od 100 let tudi meteorološka postaja nemške vremenske službe, doseže precej lažje z gorsko železnico ali žičnico.

Na vrh

Z železnico Zugspitzbahn, ki kot zobata železnica obratuje že 75 let, se gorska pokrajina razkrije v manj kot eni uri in je dosegljiva s hitrostjo do 70 km/h. Druga možnost je žičnica Eibsee, ki omogoča enkraten pogled na deželo Werdenfelser in jezero Eibsee. Ledeniška žičnica vodi do ledenika Schneeferner, kjer se nahaja najvišje ležeča cerkev v Nemčiji.

/

Z razgledne ploščadi Zugspitzplatt se razprostira impresiven panoramski razgled na štiri države. Kdor želi, lahko z najvišjega nemškega vrha prestopi tudi mejo v sosednjo Avstrijo in Tirolsko. Smučarji od novembra do marca najdejo idealne razmere za prijetne smučarske proge, ki na višini od 2.000 do 2.720 metrov ponujajo vse stopnje težavnosti. Pet žičnic in ena kabinska žičnica so opremljeni tako, da na uro prepeljejo 11.640 zimskih športnikov.

Na vrh pa ne pridejo le turisti z zobato železnico, temveč tudi vse potrebno za delovanje gorske postaje in pripravo 21,2 kilometra dolgih prog na edinstvenem ledeniškem smučišču v Nemčiji. Tako se na primer snežni topovi in snežne mačke za vzdrževanje smučarskih prog na goro prevažajo z zobato železnico. Družba Zugspitzbahn AG uporablja floto snežnih mačk za razporeditev, zavarovanje in izravnavo snežnih mas. Mimogrede, močni pobočni bulmastifi Kässbohre se razstavijo v posamezne sklope in prepeljejo po zobati železnici na območje Na vrh, kjer jih sestavijo tehniki proizvajalca.

Hitri partner v bazi

Seveda tudi zobate in ledeniške železnice ter žičnice na Eibsee ne morejo brez hidravlike. Tako se na primer pogoni v sili upravljajo elektrohidravlično oziroma dizelhidravlično. Podružnica HANSA-FLEX v Garchingu že osem let podpira servisne tehnike družbe Zugspitzbahn AG pri vzdrževanju zobate železnice, pa tudi žičnice in ledeniške železnice pri vseh vprašanjih, povezanih s hidravličnimi cevmi, priključki in fitingi. Vse gorske železnice morajo biti brezhibne in popolnoma varne. Vsak nenačrtovan zastoj zobate železnice, ki lahko prepelje največ 720 oseb na uro, vpliva na dneve dopusta dopustnikov in ima lahko hude posledice.

Zato ima družba Zugspitzbahn AG na bazni postaji lastno delavnico, katere servisni tehniki opravljajo vsa popravila in vzdrževalna dela, vključno s samostojno proizvodnjo in montažo rezervnih cevi za zobato železnico in žičnico. Pri tem jim s tehničnim znanjem pomaga Hans Stemmer iz hčerinske družbe HANSA-FLEX v Garchingu. Delavnico oskrbuje z vsemi potrebnimi rezervnimi deli za hidravliko. HANSA-FLEX je kot partner prve izbire družbe Zugspitzbahn AG 24 ur na kraju samem, ko “kliče gora”, ko je veter ali vreme, v nujnih primerih pa tudi 24 ur na dan. Hitra razpoložljivost in zanesljiva kakovost izdelkov HANSA-FLEX sta družbo Zugspitzbahn AG spremenili v dolgoletno zadovoljno stranko.

 

Izvedite več

  • Prvi klimatizirani vlaki s-bahn v Berlinu

    HANSA-FLEX je partner družbe Stadler Deutschland GmbH pri vgradnji klimatskih naprav v prve klimatizirane vlake S-Bahn za regijo Berlin/Brandenburg.
    Izvedite več
  • Neprekinjeno delovanje

    Prizorišče je kamnolom v deželi Saška-Anhalt: vagon za vagonom počasi vozi tovorni vlak pod bencinsko črpalko. V vagonih se polnijo nasipni materiali, kot so pesek, gramoz ali gramozna zrna. Na prvi pogled je videti kot običajen tovorni vlak, v resnici pa predstavlja zelo poseben tehnološki dosežek: samopraznilni tovorni vlak družbe Havelländische Eisenbahn AG (HVLE). Transportni…
    Izvedite več
  • Pritisk namesto rotacije

    Sistem proizvajalca strojev za gradnjo tirov7 odpravlja pomanjkljivosti običajnih strojev za vzdrževanje tirov in tirne grede s popolnoma hidravličnim pogonom. HANSA-FLEX kot sistemski partner ni dobavil le vseh hidravličnih cevi.
    Izvedite več