Pomoč in stik

Vaša neposredna povezava z nami

Imate vprašanja o naših storitvah in izdelkih? Ali potrebujete pomoč?

Takojšnja storitev
+386 80 820009

Pon - Pet

7:00 - 16:00

Nedelje in državni prazniki so izključeni.

Ali pa morda ne tako neposredno?

Nedelje in prazniki so izključeni.

Stopite v stik z nami
Možnosti za stik
Pomoč in podpora neposredno na lokaciji
Poiščite najbližjo poslovalnico

Esc

12.03.2024

Neprekinjeno delovanje

Prizorišče je kamnolom v deželi Saška-Anhalt: vagon za vagonom počasi vozi tovorni vlak pod bencinsko črpalko. V vagonih se polnijo nasipni materiali, kot so pesek, gramoz ali gramozna zrna. Na prvi pogled je videti kot običajen tovorni vlak, v resnici pa predstavlja zelo poseben tehnološki dosežek: samopraznilni tovorni vlak družbe Havelländische Eisenbahn AG (HVLE). Transportni trakovi tovor učinkovito in natančno prepeljejo do mesta raztovarjanja. Vse skupaj poganja zapleten hidravlični sistem, za katerega skrbi podjetje HANSA-FLEX.

  • Reference
  • Track

Prizorišče je kamnolom v deželi Saška-Anhalt: vagon za vagonom počasi vozi tovorni vlak pod bencinsko črpalko. V vagonih se polnijo nasipni materiali, kot so pesek, gramoz ali gramozna zrna. Na prvi pogled je videti kot običajen tovorni vlak, v resnici pa predstavlja zelo poseben tehnološki dosežek: samopraznilni tovorni vlak družbe Havelländische Eisenbahn AG (HVLE). Transportni trakovi tovor učinkovito in natančno prepeljejo do mesta raztovarjanja. Vse skupaj poganja zapleten hidravlični sistem, za katerega skrbi podjetje HANSA-FLEX.

 

Šest ur traja, preden zadnji vagon zapelje pod polnilno postajo in se natovori. Vlak zdaj odpelje proti Hamburgu, kjer tovor pričakujejo v pristanišču Hansa Port. Vožnja traja nadaljnjih šest ur. “Kadar koli je mogoče, potujemo ponoči, da se izognemo potniškim vlakom,” poroča Steffen Meyer, vodja oddelka za upravljanje voznega parka tovornih vagonov pri HVLE. Vlak, na kratko imenovan “SSDT” (Super Self Discharging Train), ima impresivne dimenzije: s 650 m dolžine in hitrostjo 40 km/h potrebuje več kot minuto, da se pelje mimo. Za prevoz 2 800 ton tovora bi bilo potrebnih skoraj 100 tovornjakov. Toda vsi ti superlativi niso nič posebnega v primerjavi s tehnologijo, uporabljeno v 46 vagonih.

/

Razkladanje s tekočim trakom

Hamburg, namembni kraj SSDT. Sredi noči stranka – velik trgovec z gradbenim materialom – na lokaciji nima več zaposlenih. To ni težava, saj vlaku za razkladanje tovora ni treba potovati prek razkladalne postaje, od koder se tovor nato prepelje do končnega cilja. Vlak lahko na katerem koli ravnem odseku proge samodejno raztovori razsuti material v silos, skladišče ali tovornjak. V ta namen so vagoni trajno povezani v sedem enot s po šestimi vagoni in eno enoto s štirimi vagoni. Transportni trak poteka pod nasipi po celotni dolžini vsake enote.

Da bi lahko začeli postopek raztovarjanja, trije člani skupine za raztovarjanje HVLE zaprejo vrzeli med enotami tako, da zložijo mostove transportnega traku. To se v veliki meri izvede samodejno z daljinskim upravljanjem. Ko so odseki zaprti, se začnejo uporabljati tekoči trakovi. Ko se odpre zalogovnik, se njegov tovor skozi loputo steče na trak in se prepelje na sredino vlaka. Tu je nameščen razkladalni vagon. Njegov teleskopski drog se lahko obrne za 120 stopinj in s transportnim trakom premostijo zadnje metre do cilja. Na ta način je mogoče raztovoriti približno 750 ton na uro – popolnoma brez zunanjega napajanja, saj ima vsaka enota svoj dizelski generator za hidravlični sistem. Za oskrbo drugega mesta raztovarjanja z drugo vrsto razsutega materiala je treba razkladalni vagon premakniti le nekaj metrov dlje in odpreti še en zalogovnik.

Mobilne storitve 24 ur na dan

“To načelo prihrani delovno silo in čas manevriranja,” pravi Steffen Meyer. In prav zato je HVLE kupila vlak posebej za vožnje med Saško-Anhalt in Hamburgom. Vlak je bil prvotno izdelan v Romuniji. Ker vlaka tam ni bilo mogoče uporabljati v celoti, je več let stal na stranskem tiru. Vlak je bil v ustreznem stanju – zlasti kar zadeva hidravliko. Tesnila so bila porozna, olje onesnaženo, ventili niso delovali. “Sodelovali smo s proizvajalci, da bi bil vlak ponovno pripravljen za obratovanje,” poroča Meyer. Toda tudi ko je bil vlak po več testnih vožnjah dan v uporabo, je bila hidravlika še vedno izpostavljena okvaram. Ker vlak obratuje 24 ur na dan, šest dni na teden, je bil potreben prilagodljiv partner na področju hidravlike. “HANSA-FLEX nam je nudil zelo dobro podporo,” se spominja Meyer. “Na začetku sta neprekinjeno delovala industrijski servis in hitri hidravlični servis,” dodaja Paul Sielaff iz podružnice HANSA-FLEX v Hennigsdorfu. Rutinske aplikacije so bile prej izjema kot pravilo, saj v hidravliki ni ničesar, kar bi bilo na voljo s police. Med odpravljanjem težav so bili na primer včasih poklicani celo strokovnjaki iz IHA (Internationale Hydraulik Akademie). “Z našim partnerjem s področja hidravlike vzdržujemo odlično in aktivno komunikacijo, da bi dosegli najboljše možne rezultate in vlak nenehno uporabljali,” potrjuje Meyer.

/

Diagnoza s strani službe za tekočine

Hamburg: po šestih urah je vlak popolnoma raztovorjen. Ko zaposleni pri stranki zjutraj začnejo izmeno, so zaloge materiala dopolnjene. V tem kratkem času je mogoče opraviti manjša popravila. Za pospešitev dela je družba HANSA-FLEX vse cevi označila s kodo X, tako da je mogoče rezervne dele izdelati vnaprej.

Še danes so potrebna hitra popravila, saj so vse hidravlične komponente vlaka izpostavljene izjemnim obremenitvam. “Mešanica prahu, peska, gramoza in vode je strup za hidravliko,” pravi Meyer. Zato ima HVLE na zalogi hidravlične cilindre, ki jih individualno izdeluje podjetje HANSA-FLEX. To omogoča, da se umazani aktuatorji redno vozijo na vzdrževanje v podružnico v Hennigsdorfu.

/

Ekipa Fluidservice ima ključno vlogo tudi pri vzdrževanju vlaka. Delujejo lahko neposredno ob železniški progi, skupaj z opremo za pranje, mobilnim laboratorijem in popolnoma opremljeno delavnico. Analize olja ne pokažejo le, kdaj je v ceveh toliko prahu, da je potrebna zamenjava olja. Zagotavljajo tudi informacije o okvarah in prekomerni obrabi, na primer ko strokovnjaki v tekočini zaznajo medenino. Skozi hidravlični sistem vsake enote in razkladalnega vagona se pretoči približno 400 litrov olja. Med popolno menjavo olja je treba očistiti devet rezervoarjev in skozi cevi potisniti 3 200 l olja.

Prazen vlak se zdaj vrača v Saško-Anhalt. Tam ga ponovno naložijo in začne se nova 24-urna izmena.

Izvedite več

  • Digitalna revolucija v industrijskih dejavnostih

    Skupina M-Group s svojo mobilno platformo Quadriga revolucionarno spreminja vzdrževanje opečnih zidov v industrijskih pečeh: daljinsko vodeni robot s hidravličnim kladivom varneje in stroškovno učinkoviteje opravlja prej ročno izvedena popravila poškodb.
    Izvedite več
  • HANSA-FLEX aquries tradicionalna hiša knapheide

    Družba HANSA-FLEX z veseljem sporoča, da bo v začetku aprila v obliki strateške naložbe prevzela podjetje Knapheide (Beckum, ZRN), ki bo skupini HANSA-FLEX prineslo 400 novih zaposlenih.
    Izvedite več
  • Pritisk namesto rotacije

    Sistem proizvajalca strojev za gradnjo tirov7 odpravlja pomanjkljivosti običajnih strojev za vzdrževanje tirov in tirne grede s popolnoma hidravličnim pogonom. HANSA-FLEX kot sistemski partner ni dobavil le vseh hidravličnih cevi.
    Izvedite več