V Alsdorfu in Berlinu, Dortmundu, Dresdnu in Hannovru, Bergnu na otoku Rügen, Bayreuthu in Troisdorfu ter tudi v domačem mestu HANSA-FLEX, v Bremnu – najsodobnejši avtobusi poljskega proizvajalca Solaris so na voljo v lokalnih sistemih javnega prevoza po vsej Nemčiji.
12.03.2024
Avtobusi Solaris popestrijo javni prevoz
V Alsdorfu in Berlinu, Dortmundu, Dresdnu in Hannovru, Bergnu na otoku Rügen, Bayreuthu in Troisdorfu ter tudi v domačem mestu HANSA-FLEX, v Bremnu – najsodobnejši avtobusi poljskega proizvajalca Solaris so na voljo v lokalnih sistemih javnega prevoza po vsej Nemčiji. Model Solaris Urbino z naprednim inženiringom in povečanim udobjem prinaša visoke standarde v mestni promet. Čeprav so avtobusi opremljeni s standardnim dizelskim motorjem, že izpolnjujejo ne le najstrožjo emisijsko normo Euro 5, ki bo dejansko začela veljati šele oktobra 2009, temveč tudi najvišje emisijske standarde z oznako EEV (Enhanced Environmentally Friendly Vehicle), ki je bila razvita predvsem za avtobuse na plinski pogon.
Poljsko podjetje Solaris Bus & Coach S.A. je bilo ustanovljeno leta 1996 kot Neoplan Poland. V svojem obratu v Bolechowu pri Poznanu s 1.025 zaposlenimi zdaj proizvede štiri avtobuse na dan: najsodobnejše mestne avtobuse, medkrajevne avtobuse in trolejbuse, avtobuse ter vozila za posebne namene. Srednje veliko družinsko podjetje vodita lastnik Krzysztof Olszewski in njegova žena Solange Olszewski. Avtobuse tega mladega podjetja, ki je že zdaj vodilno na trgu mestnih avtobusov na Poljskem, je mogoče najti po vsej Evropi, zaradi inovativne tehnike in prilagodljivosti pa pridobivajo vse več strank iz prevoznih podjetij. V Nemčiji je samo berlinsko prometno podjetje BVB doslej naročilo 130 modelov zgibnih avtobusov Urbino, ki so bili dobavljeni že leta 2005, in ima opcijo za dodatnih 130 enot, ki bodo dobavljene v letih 2007-2008.
Solaris dobavlja avtobuse, prilagojene potrebam prevoznih podjetij in njihovih potnikov. Najnovejši model mestnega avtobusa Urbino je na primer na voljo v štirih različnih dolžinah med 10 in 18 metri, vsi pa so izdelani iz enakih sestavnih delov. Stranke se lahko tudi odločijo, kateri motor bodo vgradile. Med možnostmi je dizelski agregat DAF, ki že izpolnjuje najstrožje mejne vrednosti emisij EEV. S tem Solaris že danes predstavlja prelomno rešitev za prihodnost, ki prispeva k ohranjanju okolja z motorjem, katerega vrednosti emisij – kot je 0,015 g/kWh za trdne delce – so daleč od mejnih vrednosti EEV. Prvi zgibni avtobusi Urbino 18 s tem motorjem so začeli voziti novembra lani v našem domačem mestu Bremen.
Linijski inženiring družbe HANSA-FLEX
Družba Solaris že leta vlaga v takšne rešitve, ki bodo zagotovile prihodnost, in v napredno inženirsko tehnologijo. Zanaša se izključno na vrhunske evropske komponente. HANSA-FLEX kot partner pri proizvodnji avtobusov Solaris dobavlja vse povezovalne elemente tekočinskih vodov.
Prvi stik med ponudnikom hidravličnih storitev in podjetjem Solaris je bil vzpostavljen v devetdesetih letih prejšnjega stoletja. Leta 2001 se je začelo intenzivno sodelovanje, ki je danes postalo temeljito. Na začetku je bil prodajni inženir Karl-Heinz Loose tisti, ki je poljskemu proizvajalcu predstavil ponudbo storitev in delov HANSA-FLEX, vključno s tehničnim svetovanjem in dobavo hidravličnih priključnih elementov. Predstavitev je bila očitno prepričljiva, saj od takrat podjetje HANSA-FLEX dobavlja vse komponente za gorivne cevi in hidravlične sisteme avtobusov. Zato je bila družba HANSA-FLEX seveda vključena tudi v pripravo avtobusov Solaris za pogon na biodizel. Ta vrsta goriva je na Poljskem cenejša od konvencionalnega goriva, v drugih državah, kot je Nemčija, pa uporaba biodizla prav tako postaja smiselna alternativa. Biodizel zahteva uporabo posebnih cevi, ki so odporne na pulzirajoči tlak.
Najvišje zahteve glede kakovosti izdelkov
Karl-Heinz Loose se zaveda odgovornosti, ki jo nosi podjetje HANSA-FLEX, “ko dela za podjetje v vzponu, kot je Solaris, in oskrbuje njegove potrebe po proizvodnji in nadomestnih delih”. Ker mora vsak, ki deluje kot dobavitelj na seznamu proizvajalca avtobusov, izpolnjevati najvišje zahteve glede kakovosti izdelkov. Navsezadnje ne gre le za zanesljivost delovanja avtobusov – potniki pričakujejo upoštevanje voznih redov brez nenačrtovanih zamud zaradi okvar – ampak tudi za varnost potnikov.”
Ker družba Solaris nenehno izboljšuje svoje zasnove vozil in pripravlja nove tehnične rešitve, je prodajni inženir družbe HANSA-FLEX Karl-Heinz Loose v tesnem stiku s svojo stranko. Svetuje pri postavitvi linije in skrbi za izbiro pravih sestavnih delov. Skupaj z oblikovalskim oddelkom podjetja Solaris razvije komponente za poznejšo proizvodnjo; podjetje HANSA-FLEX izdela vzorce in zagotovi dokumentacijo. Preden se sestavni del uvrsti v proizvodnjo, se temeljito preizkusi. Od takrat dalje ima podjetje HANSA-FLEX vse specifikacije sestavnih delov shranjene v računalniku in jih lahko kadar koli prikliče.
Za vsakodnevno poslovanje skrbi podružnica družbe HANSA-FLEX v Poznanu, kjer Leszek Plocharz skrbi za zanesljivo obdelavo naročil. V okviru te skrbi vsak dan pokliče stranko. Michael Misorny je kot generalni direktor mreže podružnic HANSA-FLEX na Poljskem lokalna kontaktna točka za podjetje Solaris.
Podjetje HANSA-FLEX na podlagi zaveze Karla-Heinza Looseja tesno sodeluje tudi pri načrtovanju prihodnosti proizvajalca avtobusov, da bi bilo dolgoročno pripravljeno izpolniti želje strank. Na skupnih sestankih se obravnavajo vprašanja, kot so načrtovanje novih modelov avtobusov in posodobitve obstoječih modelov, pri katerih naj bi sodelovala družba HANSA-FLEX. To omogoča oblikovanje in izvajanje optimalnih rešitev.
Izvedite več
- 12.03.2024
Digitalna revolucija v industrijskih dejavnostih
Skupina M-Group s svojo mobilno platformo Quadriga revolucionarno spreminja vzdrževanje opečnih zidov v industrijskih pečeh: daljinsko vodeni robot s hidravličnim kladivom varneje in stroškovno učinkoviteje opravlja prej ročno izvedena popravila poškodb.Izvedite več - 12.03.2024
Enakopravni partnerji
Hamm AG proizvaja valje za asfaltiranje in zemeljska delaIzvedite več - 12.03.2024
Popolnoma negovan
Ljubitelji zimskih športov pričakujejo odlično urejene proge, pa naj gre za hiter spust, eleganten carving, tek na smučeh v klasičnem ali drsalnem slogu ali dih jemajoče trike s snežno desko v fun parku ali izven smučarskih prog.Izvedite več